copilul-indigo

Posted: December 29, 2009 in Uncategorized

Am cautat intotdeaua o forma de anarhie, un motiv sa ies din tipare, un mod de a ma diferentia de ceilalti, dar eram deja altfel. Eram oricum prea departe de orice ideal de-al lor.

Plangeam, radeam usor, cautam, cautam fara sa ma opresc nici sa imi trag rasuflarea un lac de informatii, mai mult, mai mult, peste tot, in carti, la televizor, in jurul meu, in ochii celorlalti. Stiam ce gandesc, simteam emotiile lor, mai intense ca ale mele, simteam tot. Vroiam sa fiu independenta, de neatins… iligibila, fara sens.

Am incercat sa va arat ce cred eu ca e frumos si ati ras. Ramaneti atunci in sfera voastra de influente proaste, departe de mine. Am vrut sa cred ca totul e frumos, ca am menirea sa va schimb…

Niciun copil-indigo nu ar trebui sa fie constient ca e asa… doare prea tare. Schimbarea inseamna sa te golesti de orice e pamantean ca sa ajuti, sa nu mai simti nimic, sa nu mai crezi nimic, sa nu mai vrei nimic, schimbare inseamna sa refuzi orice influenta, sa te afirmi, sa fi tu insuti , adica special. Adica ciudat. Adica, pentru ei, demn de dispret. E greu sa accepti asta…

Refuz tot, nu recunosc nimic, nu mai stiu ce a fost, stiu doar ce trebuie sa vina, o noua era, in care mentalitatea lumii devine mentalitatea copilului-indigo, devine dorinta de intelegere a iubirii metafizice, a existentei in afara universului constient, de intelegere si exprimare libera a sentimentului pur din interiorul fiecaruia dintre noi. E dorinta de a invata si a sti si mai mult, si mai mult, de a trece de barierele omenesti, de religie, de prejudecati, de limitele autoimpuse, de a fi mai bun decat oricand, e dorinta de a trai cu demnitate, dorinta de a fi vesel.

Copilul-indigo emana caldura, energie pozitiva, isi exprima nevoia de a spune tot, de a ravni la titlul de divin, de a se bucura de fiecare clipa de libertate, de a nu asculta de nimeni…

Comments
  1. Anne says:

    wow
    genial
    imi place, e foarte tare :*

Leave a Reply

