Cum se simte fericirea?

Posted: April 17, 2010 in Uncategorized

jah gonna keep i strong .: ana cum e sa fi fericit pe deplin?
jah gonna keep i strong .: adica in chiar momentul acela sa fii atat de fericit si implinit si .. multumit, incat sa nu mai simti nimic altceva decat acel lucru? te simti vreodata intreg…?
jah gonna keep i strong .: nu cred ca am fost vreodata asa…

Cred… nu, sunt sigura ca in fiecare secunda a fericirii mele am avut cel putin o urma de regret, de grija, de neliniste in suflet.  Pana si insasi natura din jurul meu apare ca fiind… incompleta. Nimic nu vine niciodata complet.

Comments
  1. hatshepsut00 says:

    Sincer cred ca e intr.adevar foarte greu sa ajungi la acel nivel de fericire suprema in care toate gandurile tale sa se canalizeze pe acel eveniment,pe acea stare de lucruri ,pe acele surse din care izvoraste acest sublim sentiment.Cei care pot sa ajunga intr.adevar sa simta acea fericire (cred eu) sunt doar cei care reusesc de obicei sa se concentreze asupra unui anumit aspect,si in orice caz nu pentru mult timp.Eu una nu fac parte din aceasta categorie de persoane,intotdeauna impreuna cu acel gand,care sa spunem ma face fericita vin o multime de alte ganduri ,si acea frenezie de moment…nu se mentine….deloc mult timp..

    • Amy says:

      de cand am scris postul, si chiar e scris din suflet, pentru ca “fericire” pentru mine a venit asa ca o adiere de vant… m-am cunoscut un picut mai bine. cateva zile si un pic de ajutor mi-au fost de ajuns sa imi schimb un pic modul de a gandi, si incerc acum sa imi dau seama, pana la urma cum se simte fericirea pe care mi-o doresc eu. multumesc de comment si …. sper ca macar de acum incolo sa fii buna ca sa poti primi inapoi la fel de multa bunatate, pentru ca, sincer iti spun, simt ca intreaga noastra lume cere o schimbare. si o schimbare va veni, daca ne dorim cu adevarat asta

  2. andrei says:

    Fericirea nu se simte, ci se traieste. O traiesti intens, la maxim, ca si cum ar fi un drog.Este un moment de nedescris.Ca si cum ai simti ca fiecare atom din Univers este in legatura cu tine.Fericirea vine odata cu Iubirea.

Leave a Reply

