Imi zicea cineva sa fiu sincera…

Posted: July 17, 2010 in Uncategorized

Am fost sincera si mi-am luat, vorba aia, echivalentu la doua mandre de negru pe la spate…

Hai sa fiu sincera. Imi iubesc parintii dar prea exagereaza. Imi iubesc cea mai buna prietena si cateodata, cand n-am ce face, ma gandesc cum ar fi sa fac prostioare cu ea in cada. Imi iubesc al doilea cel mai bun prieten, dar cateodata prea ma pune la incercare cu cinismul ala de baietel de cartier. Imi iubesc prietenul ( o sa imi iau niste pumni de la Ana pentru afirmatia asta…) dar cum intuitia nu ma tradeaza niciodata, nu stiu cat o sa dureze, si iar o sa plang ca proasta.

Ma iubesc pe mine pentru ca sunt cam cu 20 de puncte la IQ pe plus fata de 2 treimi din populatia din toate parlamentele lumii si am si ochii mari si verzi, dar ma urasc pentru ca pun suflet in toate kkturile, pentru ca ajut, pentru ca imi pasa, si pana la urma…imi iau tzeapa din toate situatiile posibile. Ma iubesc pentru ca nu prea ma prinde pozitia de pitipoanca rasfatata cu margelele in dinti in poze emozoidale si cred ca a cam inceput sa imi joace ADNu hora mare ca prea se uita lumea ciudat la mine de la un timp, oi incepe sa ma inverzesc si nu stiu eu… Mi-e frica de apa adanca si de foc, dar sar de nebuna in valuri si ma joc cu bricheta pe sub tigara. Da imi place iarna, cand ii vad pe altii sapuniti bine, nu cand mi-o iau eu. Imi place august doar pentru ca sunt nascuta pe 23 si pentru ca are un iz aparte, de pepene combinat cu parfumul varului meu si punk.

Sa fiu si mai sincera? Vreau sa vad fiecare om politic si fiecare adult care repeta ani la rand aceleasi cacaturi invatate in comunism si pe care ni le baga noua cu forta pe gat, gen profesori incuiati,  oameni ignoranti care se simt comfortabil asa si oameni si mai de cacat, aia care vor sa faca ceva in legatura cu asta dar zic: frate, e sistemu, n-ai ce sa-i faci  – revin- Arzand !!!  Vreau ca fiecare copil, adolescent, tanar de pe planeta asta care s-a saturat de tot si de toate, care intelege cine ne conduce de fapt, care intelege de ce e prost si nu mai vrea sa fie asa, care vrea sa isi poata raspunde la intrebari singur, sa FACA CEVA!

primul pas: spuneti si altora. nu vor sa inteleaga, lasati-i sa se perpeleasca in propria smoala. pasul doi: postati, scrieti, cantati, vorbiti, aratati, faceti-va ascultati si intelesi. Sistemul trebuie distrus de la baza, daca vreti ceva nou, bazat pe adevar. Si o sa veniti acum sa imi spuneti: ce-ai ba? te-ai scrantit?! ne e bine asa, avem masini, vile, terenuri, yachturi, case de vacanta fara numar, conturi in elvetia, ne sug vreo doua papusi in acelasi timp, si inca vreo doua ne fac niste sandvisuri in bucataria aia supraaranjata, din care nu folosesc decat frigiderul. nu tata… nu voi aveti toate astea… ei au. Aia de dau din gura la tv, zic ca romania a iesit din criza, si se injura public de mame, aia va conduc, aia va sapa, aia va omoara.

Eu ? ce as putea sa fac eu? Tot ce pot sa fac e sa va zic ce cred eu. Eu cred ca ar trebui sa aleg sa nu mai cred nimic.

Crede si nu cerceta / Crede ce ai cercetat si ai aflat ca e adevarat? Sa va vad aici… Ha! JIgsaw, mothafuckers!

DE la intrebarea asta am plecat eu. SI am vazut ca lumea din jurul meu de fapt… nu exista. E totul o minciuna. Despre mine? Sunt un copil si stiu mai multe decat unii dintre parintii vostri. de ce? Pentru ca asa am ales.

Ati vrut sinceritate?

Inca nu m-am lasat de fumat , imi place surubelnita, ma respect ca nu ma striga lumea prin curtea scolii ” hei catelusa lu cutare! vii sa ..?!” si…. da asta e adevarul. Fie ca va place sau nu , asa suna realitatea.

E vulgara!

E scarboasa!

E a voastra!

Sincer? Ce plm, am altele mai bune de facut decat sa ma gandesc la cum a descoperit Columb America… Pentru ca tacsu avea harti cu ea dinainte ca el sa se nasca!!

Totul e o musamalizare globala… Sincer? Astept sa vina unul din aia jmecheri din umbra, unul din aia care ne conduc cu adevarat, si sa va arunce tot adevarul in fatza… o sa cam doara… o sa ma surprinda si  pe mine, multi va veti sinucide, multi veti innebuni… multi veti intelege ca trebuie sa fii sincer ca sa traiesti.

sincer?

Chiar n-am chef sa ma mai gandesc la asta. In momente in care nu mai stim de mult cum suna linistea ca ne-am distrus urechile, in momente cand tot ce se aude e o tiganca injurand de toti sfintii, claxoane de tiruri si minimal care iti ft creierii…. cred ca merita sa ascultam Vivaldi. Un pic de “natura din noi” acolo unde nu mai exista sperante.

Leave a Reply

